Emy Emy Emy Emy Emy Emy Emy Emy Emy Emy Emy Emy Emy Emy Emy Emy Emy Emy Emy Emy

♥ C i n t a Or D u k a ? ? ♥

Sejak kaU tiAda…aKu seRing meNyenDiri beRbuaL
Dgn poKok peTai,
uTk menGisi maSa Lapang…kaDang2 aKu menGikat
boTol kiCap maSin JALEN pD tiaNg
rumAh aGar NamPak cAntIk…
saBan aRi aKu terMenung D DalAm peTi seJuk
mengeNangkanMu yG berAda jaOh dGn ku…
Aku cuBa berMain baLing SELIPAR saMbil maKan meGi
cap MAWI utK MNgURANGKAN PeRASAAn Rindu…taPi akU
Tak terDAYA..LaLu aKu membeLasah 4 eKor aYam seRama jiRan seBagai tanda aKu amaT rINDU PADAmU…

*********Jap..jap…aDe lagi…!*********

Aku seorang pelukis,
cuma faham pada lukisan,
tidak mengerti melafaz dr bibir.
Tp,hanya mampu melafaz pd sekeping lukisan
lakaran perasaanku…
Mungkin seorang pelukis,
berbakat menCuri haTi,
Tapi tidak berbakat “MENJAGA HATI”

Tiada ulasan:

Catat Ulasan